Trötter

Nu ska jag banne mig krypa till kojs, måste försöka bota min onda hals och den förkylning som är i antågande, har preppat med te och halstabletter, men vill inte ha mer ont nu, eller för den sakens skull bli sjuk. Nej så får det inte bli....inte med en vecka kvar på jobbet. Tyvärr verkar det som om det är något som går, var och varannan verkar ha lite ont i halsen nu, seglivat verkar det vara också. Attans.






Förövrigt såg jag en otroligt fin väst på modesidorna i Chic från Indiska som jag måste spana in om den finns kvar. Snyggt att ha över klänningen i sommar med stora halsband. Vill ha den i rosa, men hittade bara den gröna på hemsidan. Fin och bohemisk.



Bild: Indiska


Kommentarer :

#1: Passepartout

den var riktigt söt.

skriven
#2: Johanna - MyShoebox.se - VINN SKOR!

Västen var riktigt söt!



Hoppas du känner dig bättre i halsen!



Kram

skriven
#3: Nathalie

vilken söt väst!

skriven
#4: caroline

söt, jag älskar västar men har själv spanat in en paljettväst som jag är kär i. :P

skriven

Kommentera inlägget här :