Helgens Shopping Del 1

Har inte hunnit ta bilder av dagens shopping så ni får se vad jag shoppade igår först så kommer det andra senare! :)

 
- Ett oversized linne från GinaTricot med läckra detaljer som nitar och lackade skor!

- Ett av mina favoritnattlinnen som jag snart har i alla färger från H&M. Mjukt, skönt och samtidigt sexigt med spetsdetaljerna över bysten.




- Mina nya favoritskor! Hur läckra och sköna som helst! Älskar när man hittar skor med klack och läcker form som smickrar foten och som man kan ha till vardags! De här kommer bli snygga till stuprör, haremsbyxor, kjol, klänning.....ja rubbet. Och fint med den röda sulan också... :)

Kommentarer :

#1: Mie

Åh, tøffe sko!

skriven
#2: Sandra

Nu gör det ont igen att jag har fått kliva ner från klackarna. Njut av dina snygga skor!

skriven
#3: Elin

Häftigt linne :)

skriven
#4: Caroline

Vilka fina skor! Vart har du köpt dom?:)

skriven
#5: Caroline

Vilka fina skor! Vart har du köpt dom?:)

skriven
#6: sofie

vart har du köpt skorna?

skriven
#7: Patricia

fina skor, du måste visa din skosamling ngn!

skriven
#8: Solli

jättesnygga skor! o vilket häftig linne från gina tricot! måste spana in den ;-)

kram!

skriven
#9: Nathalie

ooh vilka skor! de var skitsnygga rent ut sagt! vart hittade du dem?

skriven
#10: Veronica

OM SKORNA:



Skorna är en linje som Friis & Company har designat, så spana in var de säljer Friis & Company så hittar ni säkert skorna! :D

skriven
#11: Cecilie

Knallfine sko du har fått deg =)

skriven
#12: ♥ SimplyMalin

Oh mein gott vilka snygga skor! :D

skriven
#13: LINA

SKOAUKTION på bloggen! Kika in :-)

skriven

Kommentera inlägget här :