Perfect day

Idag har det varit en alldeles underbar dag! Träffat min bästa kompis T som jag inte sett sedan hon åkte till Australien för jättelänge sedan. Så idag var det en riktig tjejdag på stan, med lunch, shopping och fika! :) Härligt! Lite shopping blev det för min del också! Hihi...som vanligt...

Känner mig för övrigt mycket piggare idag, då A var så himla gullig igår och gjorde kokande vatten med Vicks, ingefära, mynta och sprit i som jag fick sitta och andas in innan vi somnade igår. Och jag lovar, jag kände mig som en ny människa i morse! :) Just nu håller han på att laga mat till mig, sötnöten! :)

Fick paketet från Asos idag också, så jag ska hämta det imorgon hemma hos mamma och pappa. Hoppas A blir nöjd med sin axelväska! :) Visar bilder imorgon!

Kram!

Kommentera inlägget här :