Äntligen mina klänningar!





Klänningen kommer som sagt från Style by Stars och kostar 499:-. Sitter jättefint på, men kanske en aning genomskinlig vid midjepartiet. Tyvärr känns tyget ganska billigt också, men hey, jättefint för de pengarna. Jag gillar den! Men ska ev ha en vit korsett under. 





Den gula är i ett härligt silkigt material. Jag har dragit upp rosettdelen till brösten för jag tyckte den blev snyggare så. Denna är helt klart värd sina 299:-

Storlekarna anser jag vara normala, men har ni större byst än 75C (mina är på gränsen, har ingen bh under) bör ni gå upp en storlek.

Kommentarer :

#1: Jessica Anshagen

Klänningarna var ju supersöta! Ska nog också spana in deras sida och se om jag hittar något :)



Fler bilder dyker upp om en liten stund! :D

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :