Match och shopping

Idag har det varit match igen och denna gången vann vi med 3-0 och jag blev intervjuad av tidningen (!) . Så himla svårt att sitta och analysera en match sådär direkt efteråt innan man ens hunnit tänka efter. Men men, det återstår att läsa vad som blev sagt i tidningen, och kanske vad som inte blev sagt (?).

Ni har jag iaf kommit hem och fått i mig ett par mackor och ska strax fixa lite mer i min garderob, varit på IKEA och köpt fler galgar, så nu ska allt hängas upp. Liten planering inför midsommarklädsel ska jag göra också. Ser vädret ut som idag blir det strumpbyxor och tjock tröja om man nu ska envisas med att ha klänning.

Var och klämde på den fina grovstickade koftan i creme från Dagmar idag också, ni vet vilken jag menar?!? :) Tyvärr känns 2000:- lite saftigt för en kofta, visst är den underbar, men inte såååå underbar. Turligt nog hittade jag nästan en exakt kopia från Stockholm som jag slog till på på en gång, 599:- var det mer överkomliga priset. Visar bild på den senare! Sen har jag handlat ett par skor och 2 väskor...kommer bilder på dem också, så fort jag hunnit ta! :)

Kram! ♥

Kommentera inlägget här :