Forever 21 beställning

Kunde inte hålla mig från att beställa lite från Forever 21. Ankelbootsen har jag kikat på länge och halsbandet var jag bara tvungen att ha! Det söta rosettdiademet fick följa med när jag ändå beställde, likaså miniportmonnän (brukar alltid lyckas avmagnetisera mina bankkort när jag använder mina partyhandväskor med magnetlås, så jag hoppas att det blir bättre om jag lägger korten i den här som skydd). Min första beställning från Forever 21 och tyvärr var frakten lika dyr som varorna jag beställde, men ville inte beställa mycket mer heller för jag vet inte hur det blir med tullkostnader och liknande och man vill ju inte gärna få en kalldusch! 5-12 arbetsdagar skulle leveransen ta och jag är jättespänd på att se varorna! :)

image279
Bilder: Forever 21

Kommentera inlägget här :