Middag

Nu ska jag, mamma och pappa snart äta middag - lövbiff. Gott! De har varit så gulliga hela helgen när jag har varit så trött och verkligen bara passat upp! Tack! Vad skulle man göra utan föräldrar? ♥ 

Efter det bär det av mot Oslo igen! Enda grejen jag måste göra innan jag lämnar Sverige är att köpa Sofis Mode, den kom visserligen ut i måndags, men såg en så fantastisk blommig klänning på nätet där hon hänvisade till hennes tidning för vidare information. Visst är den helt perfekt för sommarens partyn? Bara inte tidningen är slut nu... Skulle vara min vanliga otur! :)
image284
Bild: Sofis Mode/Aftonbladet

Kommentarer :

#1: Dilek Isabelle

ÅH SHIT VILKEN SNYGG HÄRLIG KLÄNNING! ÅH! VAR ÄR DEN IFRÅN? VET DU DET?

skriven
#2: Veronica

Dilek Isabelle: Tyvärr vet jag inte det! Sofis Mode var slut i butiken, måste maila och höra! Berättar mer när jag vet! :)

skriven

Kommentera inlägget här :