Skön lördag

Idag har det varit en alldeles underbar lördag! Vaknade imorse och insåg att jag kunde somna om och inte hade någon tid att passa. Gick upp kvart i 12, duschade med A som gav mig en underbar ryggscrub samt massage och som senare lagade frukost till mig! Nybakta baguetter, fruktsallad, yoghurt och te! Lyx! Allting åt vi medan vi bara slappade och såg på tv! Underbart, kommer inte ihåg senast jag hade en "slapplördag", brukar alltid vara något som står på att göra-listan. Man får direkt så mycket energi, var helt under isen igår när vi kom hem, har jobbat 75 timmar denna vecka! Så jag har varken hunnit eller orkat blogga särskilt mycket!

Imorgon är det fotbollsmatch som gäller, inte direkt jättesugen, skulle behövt en vilodag till innan jobbet drar igång igen på måndag, men många var sjuka och då måste man ställa upp.

Nu ska jag bara fortsätta ta det lugnt hemma i soffan, och beställa lite skor och kläder tänkte jag!

Kram ♥

Kommentarer :

#1: enny

söt blogg du har ! Tyck gärna till hos mej

skriven

Kommentera inlägget här :