Ansiktsmask Nr 2

Idag var det dags att prova den andra ansiktsmasken från Lush!



Användning: Påför masken på väl rengjort ansikte, låt sitta i 5-10 minuter och skölj sedan av med varmt vatten!

Så vad tyckte jag då?

Den kändes sval och skön på huden (förvaras i kylen, så den är kall när man lägger på den), plus för att man verkligen kunde se sjögräset i masken! Efteråt kändes huden slät, rengjord och rosig! Jag rekommenderar verkligen den här masken då jag tyckte att den rengjorde väldigt bra, svarta prickar på näsan minimerades och huden kändes exfolierad och fräsch!  

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej! Vill du bli medlem på PengarGratis så blir du medlem av länken nedanför, bli medlem om du vill!

Ha de bra! =)



Länk:

http://pengargratis.se/?r=6447

skriven
#2: Emilie

Det vart den, underbar film! Fast imorgon blir det mamma mia :) Vart köpte du den ansiktsmasken? kanske vore något :) Ha en fin kväll :)

skriven
#3: alina :)

oh! vart hittade du den hr masken? har letat efter en bra men aldrig hittat någon som är tillrckligt bra..

Älskar din blogg förresten! :D

skriven
#4: melinda

hahaha fiona fineass :D vilka jävla namn dom ska hitta på då! haha

skriven
#5: elisabet

Jag tycker jättemycket om deras produkter, honey I washed the kids tvålen är helt gudomlig!

skriven
#6: Emilie

Okej, tack så mycket för tipset! Snäll pojkvän du har föresten :) Trevlig söndag! :)

skriven
#7: Solli

toppen! då ska jag se till att köpa den när min mask e slut :o)

skriven

Kommentera inlägget här :