Gårdagskvällens Outfit







För min del blev det ingen utklädsel igår, men det var väldigt roligt att se att så många var utklädda! Jag har alltid varit utklädd i alla år och nästan känt mig ensam. Men nu exploderade dansgolvet med utklädda människor! :D Roligt! Hur såg ni ut igår? :)

På mig har jag iaf:

♥ Carrie-heels Asos
♥ Svarta strumpbyxor H&M
♥ Lila volangklänning H&M Divided
♥ Clutch med rosett Don Donna
♥ Armband: Svart-A V Max, Lila-Ginatricot
♥ Halsband 3 st H&M
♥ Örhängen Ginatricot

Kommentarer :

#1: Sweet life style

trevlans!

skriven
#2: Marre

Tack detsamma :). haft en bra helg?

skriven
#3: bella

åhh, älskar lila! jättefint :D



tack, har du nån berättelse att bidra med då?^^

skriven
#4: Sweet Life Style

de har du rätt i, minne har den inte så mkt. men jag har den till att blogga, surfdator, och de är den perfekt för. (:

skriven
#5: Fia&emelie

du var jätte snygg du =O

skriven
#6: Solli

wow! vilken snygg party outfit!

ser att du hunnit lägga vantarna på den snygga klänningen från H&M! Lucky u!

skriven
#7: Solli

Svar: kul att du också köpt 2 masker! Du får gärna recensera dom på din blogg när du provat dom, man kan aldrig få nog av tips :o)

skriven
#8: SHOEBOX

GUd, vilken fin klänning!



Vad trist att Ida Sjöstedts kläder inte kändes bra i verkligheten, de ser så fina ut på bild...

Trist att det inte finns någon Monkibutik här, jag vill också klämma på kläderna!

skriven
#9: Sweet life style

Godnatt (:

skriven
#10: caroline

snyggt, vilken underbar klänning =)

skriven
#11: Tina

Du är skit snygg. Kännigen är perfekt på dig

skriven
#12: nathalie

jättefint!

skriven
#13: Veronica

Tack för alla snälla kommentarer! :D

skriven
#14: sanda

Hej du!

Har letat efter den lila klänningen som en galning i butiker. Den är tyvärr slut överallt. Jag vill ha den sooo bad.

Du skulle inte kunna tänka dig att sälja den? Var har du för storlek på den?

MVH Sanda

skriven

Kommentera inlägget här :