Sovdags

Nu har vi precis kommit hem till A's lägenhet efter en riktigt god middag på Tranan. A käkade isterband med dill och gräslökstuvad potatis och jag åt smörstekt strömming med potatispuré. Mums!

Nu ska vi alldeles strax packa i ordning det sista, taxin kommer och hämtar oss kvart i fem till morgonen. Huh! Kommer vara sååå trött!! Men men, snart är vi i solen! :D Ska försöka blogga där nere också, beroende lite på hur det ser ut med datorer och så.  Mobilblogga verkar ju värdelöst, men ska slänga iväg något enstaka, så får vi se om det kommer fram. Jag tvivlar... Men ni får ha översikt med att inläggen kanske inte kommer i rätt ordning. På tisdag kommer jag hem igen och då återgår allt till det normala! Hoppas ni hänger med tills dess! :)

Mamma berättade att min Juicy-dress kom idag också, och att den var jättefin! Bra! Då har jag något att mysa i när jag kommer hem! :D 

Godnattkramar!!

Kommentarer :

#1: Petra

Åh, vill också ha en sån där gosig Juicydress!

skriven
#2: Solli

Vad skoj! Du får lägga upp bilder på din Juicy dress när du kommer hem!

skriven
#3: Tina

Hoppas att du får en underbar semester med massa sol o bad.

skriven
#4: Sweet life style

kul me en ny dress!

skriven
#5: Sandie

UNderbart med sol!!!

skriven
#6: Solli

hoppas du kommer tillbaka snart, saknar dina blogginlägg!

skriven
#7: Veronica

Tack alla! :D

skriven
#8: Anonym

Tack alla! :D

skriven

Kommentera inlägget här :