Relief

Kommer ni ihåg att jag beställde en muskelavslappnande lotion och pormaskklämmare från E-beautyshop i förra veckan? De kom i fredags och jag har hunnit prova båda. :)

Ole Henriksen Muscle Comfort lotion: Den här satte jag på prov direkt i och med 2 matcher under helgen. Smörjde in hela benen och fötterna efter matchen och den gav en skön kylande effekt. Kändes riktigt skön med tanke på att mina ben är alldeles brännheta efter en match. Dock var jag tvungen att bättra på lotionen under kvällen för att bibehålla kylan så att anklarna och fötterna inte skulle svälla. Overall en riktigt skön lotion och jag inbillar mig att mina ben och fötter inte är riktigt lika illa däran efter insmörjning. Däremot om man tror att den lindrar träningsvärk, så gör den inte det, klart att det kanske blir lite bättre men inget revolutionerande resultat. Vid regelbunden användning hoppas jag att den blir ännu bättre!

Betyg: 4/5

Beautysticks (Pormaskklämmor):
Har provat dem en gång och lite knepigt är det att få in snitsen men i slutet började jag få till det och då gick det mycket lättare. Porerna kom lätt ut och det blev inget blod spillt. :) Känns hygieniskt och bra! Se till att du är rejält rengjord i ansiktet och fri från cremer, för cremerna gör att man glider och har svårt för att hålla pinnarna stilla. Det är egentligen engångsklämmor, men jag rengjorde dem med Desivon och jag tror att det ska fungera att ha dem ett par gånger till, bara man är noga med att rengöra dem efter varje gång.

Betyg: 4/5

Kommentera inlägget här :