Dagens Outfit






Idag har det varit en riktigt fullspäckad dag med bl.a synundersökning för mina nya glasögon som by the way blir svindyra...gosh, nästan 6000:- Är detta normalt undrar man ju... Oh well, visserligen är ju inte glasögon något man tummar på...men jag tänker opportunity cost av 2 märkessolbrillor eller en designerväska.... 

♥ Ankelboots med peeptoe Modekungen
♥ Rippade leggings GinaTricot
♥ Jeansshorts Zara
♥ T-shirt GinaTricot
♥ Skinnväst med öljetter Matthew Williamson for H&M
♥ Jacka H&M
♥ Halsband Matthew Williamson for H&M
♥ Väska Mulberry Mabel

Kommentarer :

#1: Celine

Fint halsband :)

skriven
#2: EMMA

Det gick mina glasögon också på när jag köpte dem för typ två år sen. Det är inget man köper ofta så det är värt att lägga pengar på. Vad gör du i helgen? Kram

skriven
#3: Nathalie

snygging! halsbandet är såå fint!

skriven
#4: Emma

Vad du är snygg! Halsbandet och västen var svinsnygga! Tusan jag har varit uppbokad varje minut i helgen, nu är det snart dags att gå till jobbet igen, men mina topp fem kommer, vänta bara ;) Ha en fin söndag! Kramis!

skriven

Kommentera inlägget här :