Dagens Outfit

Gud vilket härligt väder det blev, i morse var det så grått och kallt! Så, här är jag alltså, nyfriserad och allt! Blev jättenöjd med håret och har fått en ordentlig kurs i hur man lockar håret med plattång så att man får lite "rockigare" lockar samt hur man undviker skatboet (ni vet det där rufset som blir en stor tova)bak i nacken när man har så långt hår som jag har! Perfekt! :)


♥ Ankelboots Topshop
♥ Lackleggings Chicy
♥ Tunika GinaTricot
♥ Skinnjacka C-Girl
♥ Scarf InWear
♥ Väska Mulberry Mabel
♥ Nitarmband Chicy
♥ Långt halsband med berlocker Asos


Glöm inte tävla om bikinin heller!! Bara en timme kvar nu! :D


Kommentarer :

#1: HANNAH

Vad glad jag blir :D har dig på bloglovin så jag har koll på dig med haha! Saknar att blogga faktiskt.. men som sagt skolhelvetet!!!!!! :@



jag hatar att du är så snygg jämt, har du aldrig några dåliga dagar hahaha? Underbar outfit!

skriven
#2: Siri

fin outfit! (:

skriven
#3: ♥ SimplyMalin

Snygg outfit! :D

skriven
#4: nina

Vad snygg hårfärgen blev! Blir SÅ sugen på att färga mörkt när man ser folk som verkligen passar i det :)

skriven
#5: Ida

Du ser riktigt fin och vårig ut:D

skriven
#6: Hanni

Gud va snygg du blev i håret! Läckert. :)

skriven
#7: Patricia

snyggt! och ditt hår är lovelyy

skriven
#8: Alshammar - Style As Lifestyle

älskar dina väskor<3

vem vann?

skriven
#9: Anna

riktigt snyggt...gillar särskilt tunikan..

skriven
#10: Mie

Så utrolig fin du ble på håret! Du kledde virkelig litt krøller :) Stilig antrekk!

skriven
#11: Ebba

hoppas jag vinner!! :)

skriven
#12: Alexandra svarar

vad fin du blev i håret :)

skriven
#13: Elin

Så fint det blev och snygg outfit! :) Visa gärna lite närmre sen, vill se färgen ju. ;) Kram

skriven
#14: Carolina

Vad fin du var i håret! :-)

skriven
#15: celine

Fint :)

skriven
#16: Emma

Snygging! Åh, nu avgörs det ju! Hoppas jag vinner den fin fina bikinin! =) Det gick vägen med väskan förresten, så nöjd och glad! =) Vilken fin Bayswater du hade, fin färg!



Kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :