Beauty Essentials



Här är de produkter jag inhandlade idag:

SachaJuan Dry Hair Shampoo och Conditioner: Första gången jag köpte denna serie var för ca 2 år sen, har använt många andra märken inemellan, såsom Redken, KMS, L'anza, L'Oreal Professionel, men jag kommer ständigt tillbaka till SachaJuan. Bara för att inget annat kan mäta sig! It works wonders med mitt långa, risiga hår. Mest vill jag rekommendera deras conditioner som är fantastisk! Du kan i princip gå in i duschen med en svintotuss bak i nacken och ha i conditionern, vänta 2 minuter och skölja ur, och inget av tussen finns kvar! Har ni inte provat den så tycker jag att ni ska göra det! Finns att köpa på de flesta skönhetskedjor som Kicks, Affection och Åhléns. 100:- för shampot och 120:- för balsamet.

Redken Hot Sets: Den här har jag fått rekommenderad, så jag bestämde mig för att testa den. Värmeskyddande spray som ger stadga när du lockar eller plattar håret.

Decléor Cleansing Water: I helgen när jag kom hem och öppnade min resväska var allting genomvått! Allt mitt ansiktsvatten hade runnit ut!! Typiskt! 400ml ansiktsvatten.... Så det var bara att köpa nytt! Eftersom jag har känslig hy och speciellt tydligt blir det nu på vintern, så valde jag att köpa ett cleansing water istället, som rengör utan att irritera och inget ansiktsvatten behövs. Kommer använda min cleansing milk först för att få bort den grövsta makeupen och sen ta en bomullstuss med denna för att ta bort det sista.

L'Oreal Eye & Makeup Remover Waterproof: Mitt absolut bästa budgettips! Fungerar precis lika bra som de flesta dyra märken som Lancôme Bi-Facil , Clinique Take the day off makeup Remover och Clarins Makeup remover, och kostar bara  55:- !! Eftersom det här är en produkt som verkligen går åt mycket av i mitt badrumsskåp så känns det extra skönt att inte behöva lägga 150-250:- på en makeupremover som ändå tar slut lika fort!

Kommentarer :

#1: Mia

Rolig shopping!



Jaha, spännande jobb. Designar du kort själv? Låter väldigt kreativt och roligt.



Kram Mia

skriven

Kommentera inlägget här :