En helt vanlig tisdag

Sitter här med mitt kaffe och pustar ut litegrann efter helgens/förra veckans bravader! Idag är allt back to normal här på jobbet och det går sin lunk igen. :)

Var förresten inne på Jula och klämde på verktygslådan (till sminksakerna) och den kändes lite sladdrig (kan ju bara ha varit visningsobjektet)...men å andra sidan ser den exakt likadan ut som hos Eleven...så 399:- kanske är värt det? Den var iaf slut på lagret just nu, så något köp blev det inte.

Idag är det dessutom en tråkig dag...räkningarna ska betalas. Blä! Om jag kunde skulle jag skyffla över dem på någon annan! :)
Bara jag slipper se de där äckliga räkningarna ligga och ruva hemma i köket fram till den 30:e... Inte för att jag har stora räkningar....nejdå....men jag hatar 179 kronors räkningar också.
Just me?? ;D

Nej, nu ska här sättas igång med dagen! Jobb danar karaktären som min chef brukar säga.

Kram!

Kommentarer :

#1: Elin

Det är köpt i en affär där jag bor, men jag tror det finns att köpa på Åhléns, Kicks eller kanske H&M. :)

skriven
#2: sandrao

hej. jag ska nog hoppa över topshop skorna denna månad.har annat att prioritera istället. men köp dem du, hoppas de passar på dig :)

skriven

Kommentera inlägget här :