Fredag

Har precis vaknat och ska snart hoppa in i duschen för en heldag på stan! Först lunch, sen makeupkurs på makeupstore, ni vet man betalar 495:- och så får man välja produkter till samma värde. Efter det fika och sen bio, Slumdog Millionaire, är spänd på den eftersom alla säger att den ska vara så otroligt bra! :)

Under veckan har jag fått ett paket från Nelly och vad som gömde sig i det visar jag senare eller imorgon! Stay tuned! ;P
Börjar även fundera över min beställning från Chicy, det var över en och en halv vecka sedan jag beställde och båda varorna fanns i lager och då skulle leveransen bara ta några dagar, men samtidigt står det att leveransen vid beställningsvarot kan ta flera veckor...och man vet ju aldrig om det som står att de finns i lager stämmer...

Sen kom det här i posten också:


Vad betyder det? Någon mer som fått ett sådant brev? Betyder det att jag aldrig kommer få varan? Eller bara att jag ska vänta lite längre? Eller att jag helt enkelt måste göra en ny beställning senare...om varan kommer in i lager igen? I don't get it! Det gäller de fina gladiatorsandalerna med kilklack som jag verkligen ville ha! Suck. Men lite dåligt är det att när man beställer i början av januari och får besked först nu när man gått och väntat på dem i 2 månader att de inte kommer...

Okej, dagens klagan är över, men kände att jag behövde det. :) 

Kommentarer :

#1: Passepartout

Åh vad tråkigt! Men ring och fråga, det är bäst. Och om det betyder att du inte får skorna, kräv någon slags ersättning.

skriven
#2: stina

drygt nä man inte får de man beställt..

ja nästa vecka ska vi kika igen :)



udnerbart med fredag..nå roliga helg planer?

skriven
#3: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

Tack det ska jag ha :D detsamma!

skriven
#4: Jenny Lennartsson

Håller med jätte trist att man ska behöva vänta så länge på att få det man beställt.. :( Jag blev ju jätte besviken på hm sist tog ju 3 veckor innan jag fick det o de skulle finnas på lagret..Jag ska ev med på make up store kursen imorgon, fick presentkort i julas..

Du får ha en bra dag! :)Kram

skriven
#5: Anonym

sånt e jobbigt!!

skriven
#6: JETS

Ett sådant brev fick jag också för ett par år sedan. Som följdes av ytterligare ett brev. Och ytterligare ett brev. Till sist hade leveransen skjutits upp i nio månader! Dessutom var det ett par sandaler jag hade beställt. Som de sedan ville leverera i november. Nej tack.



Usch, vad trött jag är på La Redoute!

skriven
#7: Linda

ja, skönt att få det klart!



Åh, den filmen är grymt bra!!!

skriven
#8: Lina

Ja katten har fått i sig lite för mycket mat i några år :P haha

skriven
#9: EMMA

De svarta gladiatorsandalerna med kilklack beställde jag med men fick mail om att de är slut och inte kommer i igen. Sånt är trist! Have a nice day :) Kram

skriven
#10: Your Dream Closet-,

visst är de söta :)



hah vad är de där för post, de mpste ju skriva hur du ska göra. Om det står att de fått problem med leveransen så betyder det NOG att de tar lite längre tid bara

skriven
#11: Malin

SV: ja jag är också sjukt trött på all slaks och all kyla :/ ge oss vår och sommar nu för fan!!



vad ska du göra idag då? :)

skriven
#12: Hanne

Det brevet var jo ikke så lett å forstå... Jeg kjenner flere som har hatt problemer med leveranser fra LaRedoute. Får håpe du får de:)

Blir fint å komme hjem til Flisa en tur, bare bli skjemt bort:) Tar bussen nå rett etter jobb. Christian har stukket av med bilen;)

Håper du får en fin helg, kos deg på sminkekurs da! Det er jo så gøy:)

Stor klem!

skriven
#13: Elin

Åh roligt! Hon jag blev sminkad av var duktig iaf. ;)



Konstigt brev du fått, det står ju inget klart och tydligen. Hm. :)



Kram

skriven
#14: Mie

Kjedelig. Har sluttet å bestille fra laredoute og ellos. Syns de bruker så fryktelig lang tid på å sende ut varene. Syns du skal ringe dem og høre hva som skjer. Kos deg i dag, og så må du fortelle oss hva du syns om filmen :)

skriven
#15: Emms

Hej =) Hur mår du?

skriven
#16: EMMA

Svar: Tack så mycket. Man vill ju gärna kunna titta på bröllopskorten om 20 år och tycka att man är lika fin. Vi har varit tillsammans i 4 år, inte jätte länge men det känns när det är rätt. Trevlig fredag till dig med! Just ja, kanske ska till Oslo imorgon :) Kram

skriven
#17: Erika

Hej nu kan du läsa i min blogg om överklassen inte så glamoröst som man kan tro :-) Hoppas du får en bra helg

skriven
#18: MARILENA

Sv: tack snälla du :D

skriven
#19: Sandie

Vill också gå på bio =)

skriven
#20: Anonym

Gillar din blogg. :)

jorå det är ok. sj?

Ha en bra helg. KRAM

skriven
#21: evelina

sv; desamma :) fortsätt gärna läsa :)

kram

skriven
#22: Anonym

- De kan jag hålla med dig om! :D Det är bara bra med mig,elle ah typ då.. är förkyld och imorgon har vi cup,och jag tror jag kommer bli ännu sjukare till imorgon eftersom vi hade friluftsdag idag och om man e så osmart som mig så har man ingen jacka på sig då! -.-



Trevlig helg!

skriven
#23: Rosanna

sv: Nee ja vet, känns ju alltid så skönt =) Jaa desamma!

skriven
#24: Hanna Luna

ja, varmchoklad och fjällen är ju undrbart :D har du också lov nu?

skriven
#25: Mindy

God eftermiddag söta du..Hoppas att allt är bra med dig denna fredag.kram kram

skriven
#26: Missextra

Jag har också gått på den makeup kursen. Jätte bra enligt mig:D

skriven
#27: kristin

tack så mycket! :)

skriven
#28: HANNAH

Tack och detsamma! Men va.. fan vad skumt, isf måste du ju iaf få tillbaka pengarna.. eller? :O

skriven
#29: MALIN

jag hoppas detsamma:)

trevlig fredag ! :)

skriven
#30: Anna

Visa sminkningen sen :D och hoppas du får ditt paket, jag har dock aldrig beställt från la redoute så jag vet tyvärr inte vad det är..

skriven
#31: Anna

Visa sminkningen sen :D och hoppas du får ditt paket, jag har dock aldrig beställt från la redoute så jag vet tyvärr inte vad det är..

skriven
#32: Havsänglar

hm, låter konstigt... ring vettja!





Jag har precis startat en ny blogg där jag skriver om mina åsikter, små detaljer som jag ser i livet! Välkommen att läsa mina texter!

skriven
#33: Emilia says;

ha en bra fredag! :D

skriven
#34: Jessica

Alltid lika roligt att få paket :D

skriven
#35: Nicole - en blondins syn på saken!!

tack desamma cutie :) ha en kalasfredag nu!!

skriven
#36: Johanna - MyShoebox.se

Vilket jätteskumt brev, jag fattar inte heller vad de menar...?

skriven
#37: Matilda

Sv: Jahaa okej ;D vad jobbar du med då? Kram

skriven
#38: MARILENA

Sv: haha ja man känner sig så fräsch när man är brun :)

skriven
#39: Sweet life style

tack så mkt kära du! (:

skriven

Kommentera inlägget här :