Kanske i år?

Min 25-års dag närmar sig med stormsteg vare sig jag vill det eller inte och den ständiga frågan: "Vad önskar du dig?" dyker upp i var och varannan mening. Vad jag verkligen önskar mig? En Chanel 2.55. Dyrt? Jo, men det går bra med en blomma också.

Jag hoppas vi reser till Köpenhamn i sommar så att jag kan införskaffa ovannämda väska själv, eller en tur & retur till Heathrow för att köpa den på tax freen. Det vore något det. Ångrar så att jag inte köpte den i Rom förra sommaren när jag var inne och klämde på den.....men då hade jag ju en shoppingpåse från Louis Vuitton, med en viss Manhattan i, som brände i handen...hum.

Kommentarer :

#1: Nangiala

usch...jag fyller också 25 i år...men vilken tröst med en chanel!! Do it;)

skriven
#2: Nathalie

jag kommer bli sjukt avis på dig om du köper en 2.55a! ;) jag skulle vilja ha en i lila!

skriven
#3: Emma

Den där står högst upp på min väskönskelista också, hjärtat bultar lite extra när jag ser en. Jag förföljer folk som bär den bara för att få en extra titt, hihi :-) Hoppas du får en, eller köper en till dig själv! Kram!

skriven
#4: alex

har fyllt 25 år, en chanle väska ska bli min detta året :) ska till usa men kanske är det billigare i europa, någon som vet??

skriven
#5: Veronica

Alex: Svårt att säga nu när dollarn är så hög...jag har faktiskt ingen aning, men någonstans i bakhuvudet känns det ändå som om USA kan vara billigare än Europa. Men eftersom det inte är ett amerikanskt märke så blir det lite svårare. Du kanske kan maila chanel och höra dig för om priser?

Lycka till!

skriven
#6: EMMA

Jag fick en Chanel väska när jag fyllde år men har inte fått den än. Jag hoppas vi hinner förbi Chanel i London annars får det bli en tur dit senare i sommar. Vad hittar du på i helgen? Kram

skriven

Kommentera inlägget här :