Mer resande...

Jag vaknade tidigt på min lediga dag...eller vaknade och vaknade, har sovit som skrot och det känns som om jag knappt fått en blund på hela natten :( Sitter och spanar på nya resväskor för att få tiden att gå. Från och med augusti har jag fått lite nya arbetsuppgifter på mitt jobb, vilket innebär mycket fler resor, dvs ca 2 flygresor i veckan och då fungerar min superstora väska från Samsonite mindre bra. Skulle behöva en mindre, kanske runt 60 cm, ingen cabinbag utan aningens större, för den ska ändå checkas in. Den här från Rimowa gillar jag, men helst skulle jag se att den fanns i svart eller eventuellt champagne. Gillade att den var lite annorlunda än de andra Rimowaväskorna och framförallt lättare! En superlätt resväska med fyra hjul av bra kvalitet är kraven.

Kommentarer :

#1: Anonym

Rimowas plåtväskor finns i champagne, men du kanske just vill ha en i plast?

skriven
#2: Veronica

Anonym: Ja jag vill ha en i plast pga att de i aluminium blir så otroligt tunga och sen blir de fula med bucklor och så vid mycket användning och omild hantering på flygplatser. :)

skriven

Kommentera inlägget här :