Ett plagg

När jag kom till Bergen idag sprang jag som hastigast in på H&M för att se om det fanns något kvar av Lanvin-kollektionen och till min stora förvåning hängde HELA kollektionen där, skor smycken, väskan - rubbet! Så jag tog mig en rejäl runda, klämde och kände på allt och faktiskt är jag glad att jag inte lyckades klicka hem något! Kvaliteten kändes sådär på vissa saker och kollektionen tyckte jag var svårburen med för mycket rysch pysch, grälla färger och en salig mix. Det var dock ett plagg som fick följa med mig hem och det var den klassiska Lanvin T-shirten med ansiktet, den kommer att bli snygg under en kavaj, eller bäras lite mer som på modellen.


Vad tycker ni om kollektionen? Ni som har klämt och känt?

Kommentarer :

#1: Patricia

Idag såg jag faktiskt en del klänningar hänga i Nacka forum! folk hade väl lämnat tillbaks det. Skönt att veta att man inte missar värsta wow-skorna/klänningar då ;)hur är denna tshirt i storleken? jag klickade hem strl M.. har S annars så hoppas den passar.

skriven
#2: Veronica

Patricia: Jag provade faktiskt både small och medium (har också small egentligen) för jag tänkte att det kunde vara snyggt om den är lite längre, men jag tyckte den blev lite för vid runt midjan. Slutade med att jag tog smallen iaf, men det var inte så att den inte passade utan mer att jag ville ha den lite mer figursydd, inte slimmad men inte rak... Hoppas den passar dig! Just T-shirts är jag dålig på att avgöra om de har bra passform, då det är så individuellt vilken kropp man har.

skriven

Kommentera inlägget här :