Timer



Nu tror ni väl att jag inte är riktigt klok som visar bilder på kylskåpet, men det är nämligen den lilla runda timern ni ska kolla på. Köpte den igår och tyckte den passade kylskåpet perfekt och förövrigt min virrhjärna också. Älsklingen lagar oftast mat (♥) och jag brukar ha uppgiften (haha!) att hålla koll på tiden på pastan eller riset, men det slutar i 9 fall av 10 med att han frågar; "Har inte pastan kokat 10 än??" Och jag bara,; "Oj...jo den har kokat 10 nu..." Så denna timer är för att slippa att vårt äktenskap ska gå i kras i framtiden - en riktig investering ;p

Kommentarer :

#1: Patricia

vart köpte du den? jag behöver en timmer, har nog sagt det varje dag till mig själv,men d blir aldrig av :P

skriven
#2: Patricia

timer* menar jag

skriven
#3: Veronica

Den här har jag köpt på Mansion. :)

skriven

Kommentera inlägget här :