Läsarrabatt på märkesbågar!

Varje vår är jag på jakt efter nya solglasögon, och jag spanar i butiker, på nätet och på alla Tax Free-stores jag kommer över i jakten på de perfekta paren.

Men vet ni, numera provar jag dem bara i butik, och beställer dem härifrån.
Priserna är oslagbara! Och varför betala mer än man måste för exakt samma solisar?

Det bästa av allt är att, som mina läsare får ni ytterligare 5% rabatt på de redan rabatterade priserna om ni anger koden MeAndMyCloset i kassan.

Koden gäller fram till 30:e Juni, oavsett antal eller beställningar.

Så surfa in och kolla. Vilka solisar är du?



Klassiker som Ray Ban Wayfarers... 939:-



...eller kanske Aviators? 939:-



Eller trendbågarna från Persol? 1333:-


Ett par nya snyggingar till pojkvännen? 1082:-


Stilrena, som mina från Prada? 1551:-



Glammiga som Roberto Cavalli? 1850:-


Rundade men samtidigt spetsiga som Dior Bonvoyage? 1334:-



Mina vardagsbågar från D&G? 1000:-
 

Coolingar från Marc Jacobs? 1993:-


Solisar med attityd från D&G? 1041:-



Psst...skulle ni glömma bort koden ligger den under Länkar i spalten till höger - Solglasögon online. För muspekaren över och erbjudandet blir synligt.

Kommentarer :

#1: Emma

Vill ha dem klassiska pilotbågarna!

skriven

Kommentera inlägget här :