Vinn en mascara från Maybelline!



Bilder: Maybelline.com


När jag flög senast köpte jag med mig en ny favorit i sminkväskan -
Mascaran Lash Stiletto från Maybelline
(svart).
Förlänger fransarna till max plus att den gör dem fylligare.

Köpte den i flerpack och eftersom jag tycker den är så bra, lottar jag ut en mascara bland mina läsare, så att en av er har chansen att testa den gratis, bra va?

Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i detta inlägg, så lottar jag vinnaren på fredag!
Glöm inte att skriva din mailadress.

Kommentarer :

#1: Sofia

Har hört att den ska vara bra. Skulle gärna testa den =)

skriven
#2: Any Sabino

Heeeeeeeeeeej :) Jag älskar din blogg och tycker att du är suuuuper söt. Du inspirerar mig varje vecka. Jag har syskon i ett annat land som också följer din blogg. Grattis för en super fin blogg!! Kram på dig.

skriven
#3: louise

en av mkt få bloggar jag läser och tycker är riktigt intressant att läsa, tummen upp!

skriven
#4: Lina

Hej!Tack för en härlig och inspirerande blogg! Den inspirerar mig då du kommer med tips om olika produkter och klädesplagg, men även att du verkar vara en helt underbar person som är jordnära samtidigt som du lever för mode!!



MVH Lina

skriven
#5: Marika

Hej, för mej är din blogg ett av mina dagliga rutiner, du är verkligen en inspirerande person och det roliga va att ja hittade din blogg när ja sökte efter en halsduk ;) sen dess har ja följt den varje dag!

Hoppas du kommer fortsätt med det du gör :)

Kramar!

skriven
#6: Marika

Du och din blogg är ett utav mina dagliga måsten! :)

Goo dej!

skriven
#7: Tanja

Är ständigt på jakt efter nya favoritmascaror, denna låter intressant!:)

skriven
#8: Maria

Åh en ny mascara! Vore perfekt att få prova den lagom till examensdagen med 50-talsklänningen :)...

skriven
#9: Emmelie

Slår den Lancome hypnose drama tross??

skriven
#10: Mia

Vill gärna vinna en mascara. :D Tack för en superblogg.

skriven
#11: Emma

Gullig du är! :)

skriven
#12: Lisa

Den skulle jag vilja prova! Tack för en riktigt bra blogg :)

skriven

Kommentera inlägget här :