Let's go for maxi!





Tjohoo!
Vilket väder vi fått! Och bättre blir det! Gissa vem som ska lapa sol som en död fisk HELA dagen imorgon?? ;)

Har precis kommit hem efter en helledig dag, då vi bara strosat runt på stan, shoppat lite, fikat i solen och hälsat på svärisarna i sommarstugan och ätit räkor, färskpotatis och ostar - mums!
Underbart!

Ska alldeles strax fräscha till mig, för snart bär det av på middag hos ett vänpar, bäst att passa på medan sommaren visar sig från sin bästa sida! :)

Hoppas ni haft/har en riktigt bra kristi himmelfärds dag!

(Och jag vet inte hur många gånger jag har fått frågan; "jaha, firar ni kristi himmelfärds dag i Norge också??" Och jag kan inte hålla mig från att svara; "ja, än så länge är kristendomen huvudreligionen i Norge och vad jag vet har de inte konverterat till Islam än...")

Idag har jag haft på mig maxiklänning från Lindex, beige skinnjacka från H&M Trend, Chanelväska och Prada sunnies.

Kommentarer :

#1: Sofia

Gillar verkligen jackan! Hoppas du fick en massa sol som du hoppades =)

skriven
#2: Anonym

och islam är den religion som är ensam om att inte fira kristi himmelsfärd?????? dum kommentar!

skriven
#3: Veronica

Anonym; Absolut inte! Men islam är den näst största religionen i norge (efter kristendomen då). Enbart därför.

skriven

Kommentera inlägget här :