Update



Sjuttsingen vad trött jag är! Har kört lite drygt 60 mil på kringelikrokvägar bland bergen idag, samt besökt kunder på vägen. Checkade in i svit nummer två den här veckan (vilken tur jag har som blir uppgraderad hela tiden!) för cirka en timme sen och nu sitter jag uppkrupen i soffan på bilden med en filt och zappar på tv:n under tiden som jag bloggar. Känns fantastiskt att vara tillbaka i Oslo! Imorgon blir det jobb på kontoret hela dagen, men först sovmorgon! I alla fall till nio... :)

Kommentarer :

#1: Annelie

Härligt det ser ut :)



Snart sthlm nu och jag har fått ledigt fredagen den 8de :)



Hoppas du har det jätte bra gumman.



Du får stylea mig när vi kommer te Sthlm så jag blir lite trendig :P Hihihi ingen dålig utmaning det du :P



skriven
#2: Veronica

Annelie: Det ska bli superskoj det! :) Lite bubbel, spa, shopping och middag! :)

skriven

Kommentera inlägget här :