Edge of glory

Alla som känner mig vet att jag älskar saker som sätter guldkant på tillvaron och två av dem är, funny enough, saker som jag gör dagligen, reser & äter på restaurang. However, att göra det i jobbet och privat är vitt skilda ting och det finns nästan inget bättre än att få koppla av i trevligt sällskap och bli serverad ett konstverk på en annan kontinent.
Idag blev jag det ena, dvs. serverad en supergod trerätters som avslutades med en passionsfrukt-cheesecake - yum! :)

I helgen har jag även luftat två av mina sommarklackar som jag köpte i höstas/vintras och som legat undangömda sedan dess. Fullkomligt älskar!

Kommentarer :

#1: karin

Hur är de svarta YSL-skorna att gå i? Är de bekväma? :)

skriven
#2: Veronica

Karin: riktigt sköna om du frågar mig! :) helt klart favoriterna i Dubai i vintras när vi knallade runt mellan barerna :) inte ett skavsår eller trötta fötter trots värmen och alldeles nya :)

skriven

Kommentera inlägget här :