New sandals



Ända sedan jag nötte ut mina gladiatorsandaler med nitar på har jag varit på jakt efter ett par nya och dessa från Zara klickade jag nyss hem.

Kvällen igår fortsatte med mera vin, trerätters och GinTonic's innan vi crashade i säng efter en rolig kväll! :)Började dagen med en härlig hotellfrukost, 1,5 timmes superskön ansiktsbehandling och nu har jag precis kommit hem efter en jobbig intervallrunda i uppförsbacke - puh! Men sjukt effektivt. Och det är då man lyssnar på musikslingan i partyrock versionen av Justin Bieber's Live My Life med Redfoo: "I've never met a girl with a big booty that I did like" och känner hur rumpan bränner - haha ;)

Flera av er undrade om inte klänningen jag köpte för någon vecka sen från Zara fanns att beställa på hemsidan - och jo det gör den! :)



Ni hittar den HÄR

Kommentarer :

#1: karin

Åh de där sandalerna har jag också kikat på. Ska bli spännande att se hur de sitter på! Bildbomb tack! :D

skriven
#2: Lisa

Åh så snygga sandaler :)

skriven
#3: Gossen

Teksten er vel strengt tatt "I never met a girl with a big booty that I didn't like" Same same but different ;)

skriven
#4: Veronica

Gossen: ja...oklart...jag och en kompis diskuterade det i helgen och kom fram till att man inte hör n't alls... ;) vore ju lite mer av en twist då ;)

skriven
#5: Gossen

"I've never met a girl with a big booty that I didn't like"......

skriven

Kommentera inlägget här :