Look fantastic

Skönhetstips efterfrågas av er läsare och vi kör igång direkt tycker jag! :)

Har recenserat Jan Marini's produkter tidigare, men jag vill verkligen slå ett slag för deras Bioclear cream/lotion som är den produkt i märkets serie som jag anser utför nästintill mirakel. Den jobbar otroligt effektivt på oren hud, kvisor, finnar och inkapslade pormaskar (milier) och jag själv blev av med mina. Efter 6 månaders användning provade jag att hålla uppe, men efter en månad började milierna ploppa upp igen.
Dock tycker jag inte att man behöver köpa hela produktserien från Jan Marini, för detta är den mest effektiva produkten för att "target" dina hudproblem. Addera din vanliga fuktighetskräm över bioclear och du har kommit en bra bit på väg mot en ren, klar och fräsch hy! Det är också väldigt viktigt att du ger produkten tid att verka - minst 2 månader, eftersom hudens förnyelseprocess inte går fortare än i intervaller om 4-8 veckor beroende på ålder och gener.

Jag brukar köpa mina produkter från effortlessskin.co.uk som har bra priser och snabba, trygga leveranser.

Kommentarer :

#1: JETS

Den där kanske man skulle testa! Vågar inte byta ut mina produkter från Dermalogica då jag är väldigt nöjd med dem, men är ändå sugen på att testa något nytt... :)

skriven
#2: Veronica

Jets: Dermalogica är bra, men den här känns mer "medicinsk" dvs. den är mer aktiv. Prova den tillsammans med dina andra Dermalogica-produkter tycker jag! :) min hudterapeut tycker att jag ska byta mellan varven så att inte huden blir "van" och hon är verkligen såå duktig! Det betyder ju inte att du ska byta till något sämre, men varva mellan 3-4 olika märken som är bra och när hudcremen är slut från ena märket - kör det andra osv. Då får du bäst effekt ut av varje burk. :) "Man behöver "chocka" huden med något nytt, detsamma gäller träning, det funkar inte att köra samma övningar hel tiden, då får man inte maximalt ut av träningen" (quote)
Hojta till om du provar, och säg vad du tycker! :) Kram

skriven
#3: Karin

Spännande! jag ska snart testa mene&moy.

skriven

Kommentera inlägget här :