Ankelboots - finally

Tack snälla rara för era kommentarer om att ni saknar mig!! Ni är för gulliga! Och så har jag fått mig en och annan uppsträckning om att jag uppdaterar för sällan ;) Och ja, det har verkligen blivit för sällan! Mitt liv går normalt i 200 km/h men nu tror jag att jag snart passerat 300... ;) Jag gillar inte ursäkter, så vi skippar dem, eftersom alla ursäkter egentligen är anledningar till andra typer av prioriteringar som man medvetet väljer.
 
Hursomhelst, så har jag halkat in på ett nytt och inspirerande projekt, och det gäller bloggandet! MEN jag kommer inte flytta den här bloggen utan starta en till där jag kommer blogga för alla i min hemstad  på uppdrag från centrumföreningen! Väldigt spännande! Vi har smygstartat på Facebook redan och på lördag ska jag agera stylist igen för en photoshoot med festspecial inför jul & nyår som kommer visas upp senare!
 
Nog om det, nu ska ni få se mina soon-to-be nya ankelboots. Har ju letat efter ett par svarta snygga i evigheter, ja Acne's varianter, tills jag kom på att jag tröttnat på dem eftersom var och varannan numera har dem. Så då blir det ett par från Munderingscompaniet istället. Har spanat in Munderingscompaniets skinnleggings också...grymt snygga, men ack, varför kostar skinnleggings multum? Alla de jag har kollat iaf och det verkar inte som om det skiljer så mycket  i pris mellan de stora märkena och de som knappt är mer än jeansmärken. Kanske det är extra svårt att få fram stretchigt skinn som inte töjer sig och håller formen utan att få "knän" osv...?
 
 

Kommentarer :

#1: Kristin

Välkommen tillbaka kära du! :)

skriven
#2: karin

Kul att du är tillbaka! :D

skriven
#3: JETS

Låter spännande! Ankelbootsen var verkligen snygga!

skriven
#4: Sofia

De ser riktigt snygga ut! Och jag ser fram emot uppdateringar ;-)

skriven
#5: Johanna-modemamma

Super snygga!
Kul att du är tillbaka.
kram!

skriven

Kommentera inlägget här :