I've missed you too!

Det här har hänt sedan sist:
 
 
Om bloggandet kommer att öka här igen? Ingen aning - men ni som vill se mer av mig hittar mig just nu på facebook.com/arvikashopping där jag bloggar för min hemstad! Mycket shoppingtips från hemmaplan, men även en hel del andra tips och är ni sugna på att spana in mina outfits så är det där ni finner dem!
 
Kram på er alla trogna läsare, trots det lååååånga uppehållet har besöksstatistiken inte minskat särskilt mycket. Det tackar jag och bockar ödmjukast för! :)
 
/Veronica
 
 

Kommentarer :

#1: Terés

Det här var ett inlägg som hette duga! ;-)
Puss

skriven
#2: Alexa

Åh, vad roligt och vilket inlägg! Började bli rädd att något hänt! Hoppas du uppdaterar här emellanåt också :)

skriven
#3: JETS

Skönt att allt verkar vara bra med dig! :)

skriven
#4: Tina in NL

Oh vad skönt att det du verkar må bra!!! Var orolig att det hade hänt dig något. Många kramar

skriven
#5: kristin

Åååååååh här är du ju! SOM jag längtat. Och med alla dessa bilder är minsann vårens inspo på plats :)

skriven
#6: Aline

Vad roligt att är som det ska. Älskar alla dina outfits, som vanligt :-)

skriven
#7: Kristin

Så skönt att du lever!!!;) Och vilka härliga bilder, du är lika vacker som alltid!
//Kristin

skriven
#8: Lina

Vad härligt! Hoppas du fortsätter att blogga här för du är min inspiration :)

skriven
#9: Marie

Åh äntligen! Mer mer mer....! :D

skriven

Kommentera inlägget här :