Godmorgon

Det var en trevlig utekväll igår, mycket folk och bra musik. Sen gör ju sällskapet mycket :) Brorsan hängde med ut med våra gemensamma barndomsvänner, det kan inte bli annat än bra! :D

Nu har jag precis ätit frukost med min mamma, mysigt. Man lär sig alltid så mycket nytt av henne hela tiden. Idag drack hon t ex granatäpple-juice. Varför dricker du det? Apelsinjuice vore ju det mesta naturliga att dricka till frukost, men inte min mamma. Och hennes kommentar till mitt frågande ansikte var: "Vet du inte att Granatäpple skyddar 3 gånger så mycket mer mot fria radikaler (rynkor) än grönt te?" Hum...så nu ska jag dricka granatäpple-juice. :) Eller kanske en smoothie gjord på granatäpple. Gott är det också.

Måste snart packa för att dra mig iväg till flygplatsen. Känns mindre kul med tanke på att nästan hela söndagen försvinner i resor, men det är ju ledigt på torsdag! :)

Kommentera inlägget här :