Italientips, tack!

Efter en gourmetmiddag som älsklingen lagat ( färdiglasagne att värma i micron... haha, men det var faktiskt gott!) så funderar vi på att dra en rulle innan vi somnar. Skönt att mysa till det även på vardagen, annars är det lätt att man glömmer bort det.

Jag längtar redan till vår planerade resa till Italien i juni, tyvärr är jag nog lite alltför optimistisk att vi ska hinna med alla de städer jag vill se. (Rom, Rimini, Venedig, Perugia (A har bott i perugia i ett halvår).....Milano....ja jag vet!!! Det ligger jättelångt från resten av städerna. Men men..... :) Jag vill gärna vara i 2 veckor men A tycker det räcker med 1 vecka. Jaja, det visar sig. :)

 Är det någon som har några bra tips på shopping eller sevärdheter i Italien som man bara måste besöka?

Kommentera inlägget här :