Jordgubbar

Idag har jag och A lyxat till det med lite jordgubbar, dock blev det ingen gourmetmat istället, färdig Findus Pasta Bolognese. Tacky, jag vet, men ingen av oss orkade laga något. Sen började A sjunga halleluja när jag tog tag i disken och frågade mig sen om jag inte mådde bra. Hmm...dumma A...bara för att jag hatar att diska och aldrig gör det utan uppmaning, för att jag alltid haft diskmaskin. Men å andra sidan, det är aldrig bra att göra det till en vana att stå vid disken eller spisen för den delen heller, då kan det sätta griller i huvudet på killarna om att det alltid ska vara så och att det alltid varit så sedan urminnes tider och bla bla bla. ;P Jaja...det jag egentligen tänkte säga var att det var riktigt gott med jordgubbar! :D hihi.
image439

Inte många jordgubbar i ett paket, men det minner en om sommaren, så det gör inget! :)

Kommentarer :

#1: heyyouwhostandup

shit jordgubbar, gud va gott. Sommarminnen för hela slanten :p

skriven
#2: Veronica

Ja verkligen! :)

skriven

Kommentera inlägget här :