Spanienshopping

Jag gillar spanska kläder och Zara är definitivt en favoritbutik, en annan butik som ni bör besöka om ni ska till Spanien eller Kanarieöarna är Stradivarius. En budgetkedja med råkoll på trender, när jag var där nu hade de bl.a chiffong, doppfärgat, fransar, skoletter med öppen tå och massor av blommigt. Många rätt med andra ord, tyvärr hade jag otur med storlekar :( men min lillebrors flickvän fyndade en hel del. Men å andra sidan shoppade jag hur mycket som helst när jag var där för ett år sen.

Detta fick följa med mig hem:
image414

- Kornblå jeans Zara. Dessa kommer bli välanvända i sommar! :)
- Vit enkel topp med brosch Zara.
- Blommig volangkjol Mango. Åh som jag letat efter den perfekta!

image415

- Slingbacks med öppen tå 1to3. Lite likt Louboutin's Foxtrot. Superfina!

Sen var det även lite andra småsaker som fick följa med hem, trosor, smink och en strandväska.

Kommentarer :

#1: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja! =D

skriven
#2: elsa

härligt att kunna komma hem med något nyköpt! hm. det var ett ganska bra tag sen för mig... borde ut och shoppa snart! ;)

skriven

Kommentera inlägget här :