Äntligen klara!

Nu är vi äntligen klara med allt packande!! Är superseg och jättetrött efter en sådan här dag! Kommer verkligen slockna direkt huvudet ligger på kudden. Och imorgon är det en ny dag med lika mycket att göra....gud vad positiv jag kände mig där...haha! :) Men det är bara att bita ihop, nästa vecka flyger jag till Trondheim på jobb, så det är skönt på sätt och vis att få lite miljöombyte.

Mamma informerade mig om att La Redoute paketet kommit också! Så det ska jag hämta ut på fredag, ska bli spännande att prova allt! :) Hoppas miniklänningen från Manoush passar nu då! (den gråa med nitar ni vet) Perfekt för partyt! Kanske hinner mitt Asos-paket komma innan fredag också, de brukar vara rätt snabba. Däremot har jag ett litet dilemma, en av mina absolut bästa barndomsvänner fyller 25 år och problemet är vad man ska hitta på och köpa?!? Om ni har några tips, kom gärna med dem! :) Det ska vara något riktigt genuint, något som håller livet ut eller något personligt sådär... Hmm...jag får ta mig en funderare under veckan.

Nu ska jag spana om jag hittar något skojsigt på nätet innan jag somnar!

Puss & Kram

Kommentera inlägget här :