Besviken vinnare

Godmorgon! Eller godmorgon och godmorgon...goddag kanske är mer passande, men sitter fortfarande i min morgonrock och äter frukost. Skönt att vila ut ordentligt! :) Hade riktigt kul ute igår också, men däremot blev jag irriterad på tivolit som hade chokladstånd som Marabou Mjölkchoklad och Kexchoklad. Tog en lott och jag vann!!! (Ni vet en stoooor kexchoklad) Men nej......chokladen var slut! Va?!?! Hur är det möjligt?!? Och varför sa de inte det innan jag tog en lott eller helt enkelt bommade igen ståndet?? Men nej, de hoppades väl helt enkelt på att jag skulle dra en nitlott. Fyyyy vad dåligt! Därifrån gick jag med en nalle och 2 små Mars, och inga pengar fick jag tillbaka heller, fastän jag bad om det. =/

En riktigt bra grej dock, är den här jättesöta portmonnän som jag köpte på Topshop i Göteborg. Jag har den till att förvara smycken eller hårspännen i när jag reser eller tränar. Perfekt! Dessutom är den så söt!  


Bild: Topshop

Kommentera inlägget här :