Menthol är bäst!

Man inser efter att man använt nässpray med menthol och sen köper en vanlig, att den vanliga verkligen är skrot! Den öppnar upp men inte alls på samma sätt och man känner sig inte ett dugg fräschare. Inatt har det varit en sån där natt när man inte kan andas genom näsan, men man strävar och vill det ändå, så att man snarkar, vilket jag hatar när jag gör. A väckte mig mitt i natten med en toarulle och sa: "Snyt dig!"  och jag till svar: "Det går inte! Jag är helt tät och det sitter fast som en klump!" (Och det gör det verkligen) Men jag gjorde ett tappert försök. Men vet ni vad som hade hjälpt?!? Menthol såklart!  Så idag ska det inhandlas. Basta!

Ska strax ta mig lite frukost och sen blir det bilverkstad. (Ska lämna in en av våra firmabilar för en reklamation, då de bytte bromsar, men bromslampan fortfarande lyser)

Och så ska jag snyta mig, och snyta mig, och snyta mig, och snyta mig! Hela dagen. ;D

Kramar!

Kommentera inlägget här :