Torsdag

Idag har jag en massa saker som hänger över mig som måste fixas, brukar alltid vara duktig och skriva listor på allt för att inte glömma. Det här är dagens:

- Avboka frisörtiden imorgon, boka helst ny.
- Beställa från H&M

- Köpa present till S
- Boka tid hos optiker.
- Boka flygbiljetter för nästa vecka.
- Boka hotell för nästa vecka

Min andra lista består av mer jobb och vad som bör fixas innan helgen jobbet. Men den ska jag bespara er. :)
 
Fint väder är det här i Oslo iaf och min lilla svacka igår, var nog som sagt bara en svacka. Är lite snuvig och yttepyttelite ont i halsen, men inget som inte går över under dagen tror jag. Så idag är energin på topp, skönt! Jag får alltid så dåligt samvete när jag inte jobbar.  :)

Ha en riktigt bra torsdag!

Kramar!

Kommentera inlägget här :