2:a Advent

Nu har vi äntligen fått i oss lite frukost, det blev en sväng ut igår, men ganska lugnt ändå, ville inte vara alltför bakis idag eftersom jag ska köra till Oslo sen. Nu ska vi iväg och leta mer julklappar, vi var totalt värdelösa på det igår! Båda var sega och inga idéer alls på vad vi skulle kunna köpa, så vi stod mest och kikade på alla andra människor som stressade runt och shoppade julklappar. Naturligtvis var jag inne och klämde på alla fina väskor på NK och de hade massor av fina clutches som jag vill ha...men nu är det inte julklappar till mig själv jag ska köpa....hoppas tomten är snäll mot mig i år....eftersom han var med igår när jag var och klämde på allt...hihi! :D 

Jag har även fått 2 jättefina utmärkelser, som jag ska ta tag i ikväll!! :) Tack snälla rara söta gulliga ni!

Hoppas ni får en alldeles underbar 2:a Advent! :D

Kramar!

Kommentarer :

#1: Sandra

Hoppa din dag också vrat mysig!

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :