9 December

Godmorgon! :D

Jag har precis käkat en riktigt god frukost här på hotellet och ska snart sätta mig i bilen och åka på kundbesök. Nu är det bara 3 dagar kvar på jobbet!! (Nedräkning måste man ha!) Hihi! Just jäklar, får inte glömma att ringa min pappa som fyller år idag också, vi firade honom i helgen redan med presenter och sådär, men ett grattis på sin stora dag måste han få ändå! :)

Sen spanade jag på dessa stövlar från ZiGi New YorkJohannas blogg igår, visst är de fina?? Och visst är de grymt likt Gucci-varianterna?? Gucci  är bara lite hårdare i skinnet...men nitarna ser nästan identiska ut!





Bild: Bluefly, Have2Have

Kommentarer :

#1: Mikaela

tack och detsamma hurru :)

skriven
#2: Caroline

aa nästan snyggare än Gucci varianten.



Sv: trist, aa får se hur det blir, svårt att besälla en storlek större när man inte kan prova direkt liksom eftersom jag alltid har samma storlek så var det lite svårt att veta vad som skulle bli bra gå upp en storlek eller en på kupan.. aja får se hur det ska gå. det är ju så störande när de inte sitter perfekt liksom. =(

skriven
#3: Anonym

jaa skiit mysigt =)

skriven
#4: elisabet

Jag kollade faktiskt på dem igår också, grymt snygga är de!

skriven
#5: Pearl

sv: yes, bianco it is :)

skriven
#6: Angelica

sv: tack desamma:D

skriven
#7: Ida

Jag gillar ZiGi bäst:D

skriven
#8: Tina

Plaes give me the Gucci!!!!Dom är ju så grymma. Drömma kan man ju alltid göra

skriven
#9: karin

jag älskar de där gucci-ankelbootsen med nitar!

skriven
#10: alina :)

Jag tycker att Zigi new york var snyggare än Gucci varianten! de var as gryma!

skriven

Kommentera inlägget här :