Allt på en gång

Varför ska det alltid vara så? Min foundation från I.d håller på att ta slut, bara bottenskrapet kvar nu...har t.o.m fått tagit bort locket med hål i för att det vägrade komma ut mer...Suck. En ny måste alltså införskaffas, men gud vilka tråkiga utgifter!! 398 spänn...visst jag gnäller...men jag skulle heller aldrig byta, för det är den bästa foundation jag provat. Men det är så tråkigt när allt kommer på en gång!! Inte bara foundation behöver jag, utan make-up remover, ny dagcreme, hårspray, schampo och balsam, nya linser....Fuck fuck fuck!

Kommentarer :

#1: Caroline

åhh håller med, så är det för mig med allt eller inget liksom, som tur var tog mitt slut förra månaden så inga tråkiga utgifter denna månad. Måste iväg idag och shoppa upp lite slantar känner jag. =)

skriven
#2: Rachel

Vad tycker du om min blogg?? :)

Vad har du gjort idag?

Fin blogg du har :)

skriven
#3: Isabella

Fin blogg :)

skriven
#4: Malin

Vilken mysig blogg du har sötis! Usch inte kul att man ska behöva köpa allt på en gång! :(

skriven
#5: Pearl

Det blir så, allt tar slut samtidigt, sugit värre i plånboken.

skriven
#6: Sweet life style

hjälp mig gärna att välja klänning till avslutningen imorgon :) tack på förhand! (:

skriven
#7: Ida

Den där har jag också, superbra=)

skriven
#8: HannahSthlm

Söt mössa ovan,gick inte & kommentera där..Jag spräckte budgeten med tio kronor..haha..ursvårt att hitta presenter för tjugo kronor ju:P!

skriven

Kommentera inlägget här :