Dagens Shopping

Idag har jag, A och hans bror varit ute på en liten shoppingrunda! :) Jag gick lös på H&M och Cubus, bra och billigt! Riktigt trevligt var det också! Blev även lunch och en fika. Vad som fick följa med mig hem??? Jo detta... :D

 

Lite svårt att se allt....men det blev....

- Lång svart cardigan med knyt Cubus
- V-ringad svart tröja med kashmir Cubus
- V-ringad svart oversized tröja Cubus
- Grått spetssett (bh & trosa) Cubus
- 2 minirosetter i svart och rött att fästa i håret, en liten butik jag inte minns namnet på...
- Svarta slimmade jeans H&M
- 3 st tights i olika mönster H&M
- Strumpor svarta H&M
- Rutig blus med volanger H&M

Sådär ja...det tror jag var allt! Billigt var det också...alltihop gick på ca 1200:-! Härligt när man får mycket för pengarna! 

Kommentera inlägget här :