Goddag!

Gud vilket härligt väder det är ute! Riktigt vårväder, dock inte någon julstämning precis...och snö vore inte så dumt just nu...:)

Just nu är jag förvisad till sovrummet då A håller på att slå in mina julklappar i köket! Hihi! Är så nyfiken att jag nästan spricker!! Jag blir ett riktigt barn på julafton, och kan inte sova ordentligt flera dagar innan för att jag klurar på vad jag kan komma att få... Sjukt?? Japp, I know, men det är skönt att få vara sådär barnsligt pirrig ibland också, det är man alltför sällan nuförtiden. Eller iaf sen man blev vuxen....eller när man nu blir det... :)

Ska snart hoppa in i duschen och piffa till mig lite, borde fixa 2 julklappar idag också....jag som trodde jag var klar...och så visar det sig alltid att det dyker upp någon man måste köpa till! Hmmm.... Jaja det borde gå ganska snabbt, har ett hum om vad jag ska köpa iaf!

Nä nu ska jag sluta babbla! ;P Lägger upp dagens outfit lite senare!

Kramar!

Kommentera inlägget här :