Godmorgon!

Nu är jag home alone... Ska försöka lägga mig och sova lite till, men har varit uppe snart en timme och druckit te och sådär så då tar det ett tag innan man kan somna igen...iaf för mig! :)

Vad som står på agendan idag är shopping av julklappar, mestadels gemensamma till föräldrar, svärföräldrar, syskon osv. Och om tid finnes lite spanande efter den perfekta klänningen till julbordet nästa lördag! :) Ikväll ska jag dra på mig partystassen och hoppa över till en gemensam vän och börja partyt där, sen får vi ser vart det bär vidare sen!

Godnatt igen då! :)

Kramar!

Kommentarer :

#1: BIANCA

hahaha ja

hon där tjejen som sjöng på metrobloggen elr va det nu va sjöng ju cp dåligt :s

skriven
#2: Mikaela

tack och detsamma duuu :)

skriven
#3: josephine

tacktack!:)



hoppas du får en bra lördag!

skriven
#4: Marre

Tack detsamma =D

skriven

Kommentera inlägget här :