Godmorgon!

Ligger fortfarande i sängen, blev väckt av telefonen. Usch vad jobbigt det är för man tvärvaknar och stressar upp sig att man glömt något eller försovit sig. Men nu börjar jag komma ner i tempo igen... ;)

Idag ska det handlas mat och bytas julklappar som inte passade, måste även planera nyårssupén. Vi ska fira med några gemensamma vänner i deras stuga. En avslappnad nyår med andra ord! Men kan inte bestämma mig för om jag ändå ska ha på mig en nyårsblåsa eller om jag ska köra på en skön stickad klänning....hmmm....apropå nyårsblåsor läste jag Sofi's Mode igår och var det någon mer än jag som reagerade på att H&M Exclusive blåsorna var med i modereportaget med inköpsställe och pris? För de har ju nämligen varit slut i över en månad! (Förstår att de gjort  moderreportaget tidigare, men de kanske kan adda på sidan att dessa är tyvärr slut, så folk slipper engagera sig och leta efter klänningar som inte finns!) Bara en tanke...

Igår gjorde jag ett riktigt dyrt köp...vad får ni ser när det dimper ner i brevlådan...men det är något jag velat ha länge.... :D

Trevlig tisdag!

Kramar!

Kommentera inlägget här :