Grått

Jaha ja...en lika dyster och grå dag som igår....ute alltså! :) Är väl bara att vänja sig...verkar inte bli någon snö till jul...fastän det hade varit supermysigt!

Idag ska jag agera shoppinguide åt mamma och pappa för vi ska ut och titta på/köpa julklappar till brorsan och hans tjej, men det blir nog först ikväll, alla butiker har nämligen öppet till nio! Bra där! :) Jag har min julklapp klar till brorsan redan... :) Skönt! Har egentligen bara min bästa kompis kvar att ta tag i! Men jag brukar vara ganska målmedveten när jag går ut för att handla, jag har alltså redan bestämt mig innan för vad jag ska köpa, annars är det helt omöjligt att bara gå runt och strosa, för då hittar man allt och inget.  :)

Hur går det för er? Klara eller inte börjat? Eller börjat lite smått men har kvar? :)   

Kommentarer :

#1: Mikaela

amen tack gumman :D så jäkla skönt är det! hur är det med dig?

skriven
#2: Malin

Haha,jag har inte ens börjat..blir att springa runt den 23 när jag får lön! Stress:)

skriven
#3: Jag och fotbollsspelarn

Jag skickar en tomte på posten till dig sötnos :) kram

skriven
#4: Elina

Tack tack och tack :D

Vi håller tummarna för snö! Kraam

skriven
#5: Mikaela

nejjjj 6 dagar kvar inte 7 :D

skriven

Kommentera inlägget här :