Long day!

Idag har det varit fullt upp hela dagen och ska ta en dusch nu, sen blir det sängen bums! Veckan ska avslutas imorgon och julledigheten ska ta vid men innan dess har jag har massor att göra. Men längtar redan till imorgon kväll när jag kan sätta mig i bilen och resa hem till Sverige. På lördag är det som sagt julbord (om ni nu lyckats missa det...hihi) men annars ska det bli en lugn och skön helg med massa mys! Hela nästa vecka ska det fixas med pynt, julbak och matlagning, ser verkligen fram emot det! En riktig matmor ska jag bli där i mitt förkläde...haha!! :D

Vad ska ni göra i helgen?

Kramar!

Kommentarer :

#1: Caroline

aa verkligen, jag ska börja på en ny redan idag. Blev lite ledsen när den tog slut igår,, men men hoppas denna är lika bra.

skriven
#2: Tina

Vad skönt att varaledig nu. Jag är lite avensjuk :) Kör försiktigt när du kör hem och ha en jätte bra dag

skriven
#3: Sandra

Hoppas du kör försiktigt!!! KRAMAR

skriven

Kommentera inlägget här :