Sjusovare!

Oj oj oj...vilken sjusovare jag är!! Vaknade typ för 5 minuter sen!!! Haha, skönt att vara ledig! :) Fast å andra sidan till mitt försvar kan man säga att min lilla katt kom och väckte mig kl halv åtta och vägrade låta mig somna om...och han vet exakt vad han ska göra för att man ska ligga på helspänn i sängen, supertrött, men ändå vaken för att man inte vill att tavlorna ska åka ner.... Jo, han är ganska smart på det sättet, han puttar på tavlor, börjar bita på kablar till datan eller hoppar upp på köksbordet och börjar rugga på takkronan, sådana där billiga saker ni vet.....hmmm....grrrrrr!!! Men å andra sidan om man säger till honom är han snäll som ett lamm....i 10 sekunder och sen är han igång igen...så hela proceduren tar ca 1,5 timmar innan han tröttnat och går och lägger sig igen tills resten av familjen vaknat...Suck. Något bra tips på hur man vänjer av en katt med detta beteende?



Oh well, hoppas ni får en riktigt bra tisdag!! Idag ska jag posta julkorten.

Kommentarer :

#1: emma

Oh tack så mycket för svaret! Jag är ju ganska lång, 1.75. Hmm då kanske det inte funkar? Är en 36/38 i vanliga fall. Tänkte om man skulle ta stl 40 och sy in ifall det behövs. Men den kanske inte är speciellt mycket längre för det. Svårt det blev!



Jaa det ska bli jättekul att åka ut och resa. Åker i februari och ska vara borta i 2 månader. 1 månad i Australien och 1 i Thailand är det tänkt! :) Kram

skriven
#2: Mikaela

ja det var helt sjukt faktiskt. det var en massa missförstånd, först hade det kommit en ambulans som redan hade en patient i osv..

skriven
#3: Jag och fotbollsspelarn

Usch, vi får hoppas att julmaten råder bot på våra kassar :P

skriven
#4: Natalie

Svar: Tack! Kram på dig med :)

skriven
#5: Caroline

mysigt, jag skulle också vilja vara ledig. vilken fin bild du lyckas ta på dig och missen, mina är inte lika fotogeniska eller vad det heter.. =)

skriven

Kommentera inlägget här :