Hårfri? Ja tack!

Senast jag vaxade mig, tipsade min hudterapeut mig om något som heter Kalo, som verkar hämmande på hårväxt. Jag är en av de få lyckliga (eller inte! ) som har kraftig hårväxt  och mitt hår blir inte tunnare eller växer långsammare av vaxning. *suck*  Men det ska tydligen finnas räddning för oss också, utan att använda sig av laser, och denna lösning ska tydligen vara Kalo. Den smörjs/sprayas in efter varje vaxning och för varje gång ska håret minska och till slut försvinna helt och enligt henne ska det verkligen fungera! Hon sa även att det inte är något hon brukar säga med tanke på att då kommer ju inte hennes kunder tillbaka, men var bara jättegullig när jag var så uppgiven över att mina hårstrån kom ut igen efter bara 1 vecka. Så detta ska jag alltså testa!

image220image221

Kommentera inlägget här :