Hemresa

Det blev inget shoppat varken för mig eller för A, trots att det fanns ett par roliga butiker med kul märken, men var (håll i er!) inte så shoppingsugen. Fast å andra sidan finns ju allt i Oslo med ifall jag skulle ångra mig. 70-talsjeansen som kommit stort senaste tiden är egentligen ett big no no för mig med tanke på att jag är ganska kort och bara skulle se knubbig ut i dem, men om det vore någon som skulle kunna ändra min uppfattning så är det Stella McCartney, och just ett par sådana jeans designade av henne hade de här som var jättefina. Får kolla lite närmare på dem när mer tid finns, de var inget impulsköp om man säger så. 2700:- var priset.

Men ska man till Trondheim och letar efter lite roliga märken så får man inte missa:
Carma - Hade märken som See by Chloé, Marlene Birger, Custommade, Resteröds, Le Temps de cerises, Ricco Vero och många fler.
Retro - Hade märken som Stella McCartney, Marc Jacobs, Marlene Birger, Ash, Acne, Tiger med flera. 

Nu ska vi checka ut från hotellet och börja vår resa hem till Oslo. Många många timmar framför mig bilen och den enda radiokanal som fungerar är P1. Glömde ladda min Ipod också. Jaja, får prata i telefon med A istället. (Vi kör 2 olika firmabilar)

Trevlig lördag på er!


Kommentera inlägget här :